11.12.2011

Stardoll 5 Yeni Hediye

 
Stardoll bedavaları 5 tane güzel hediye sizin olacak... almak için ilk önce  http://www.2m4u.com/  adresine gidin oradaki boşluğa http://www.stardoll.com/en/campaigns/promic/ yazın ve üyelik girişi yapın.

Form çıkacak boşlukları Doldururken "From" ve "To" yerine adınızı yazın. e-mail bölümüne de sallama bir adres yazın. Ama mutlaka "hotmail.com" gibi bitmeli! Bedavalar suitimizde...  Stardoll Bedavaları

Stardoll Bedavaları

31 yorum:

Adsız dedi ki...

olmuyo form gelmiyo

Adsız dedi ki...

bence doğru yapmıyoruz

Adsız dedi ki...

uff daha ayrıntılı yazsa nız beni ziyaret edin
sevbeydeza123 birsürü kıyafetim var

Adsız dedi ki...

uffffffff çıkmıyo forum

Adsız dedi ki...

site açılmıyor başka sitelerden de yapılabilir mi varsa verebilir misiniz çünkü her sitede farklı adresler yazıyor hangisine güveneceğimi bilmiyorum

Adsız dedi ki...

BN YAPTIM KIZLARR

Adsız dedi ki...

olmuo form çıkmıo yhaaaa :(((((((((((

Adsız dedi ki...

çıkmıo (denemedim ki)

Adsız dedi ki...

form gelmiyo

Adsız dedi ki...

form çıkmıyo

Adsız dedi ki...

sorry diyo çıkmıyo

Adsız dedi ki...

olmuyo beni ziyaret edin torpiirem

Adsız dedi ki...

bana elbise hediye eder misin??

Adsız dedi ki...

çabuk yolunu bul olmuyoooo istiyorum o ceketii

Adsız dedi ki...

Evet Kızlar Uyduruyorsunuz Ben Yaptım Yanında Bi De Para Geliyor . Yaa Beceriksisiniz İşte

Adsız dedi ki...

abi bu kadar kişi mi beceriksiz güldürme :D her şeyi yaptım sadece form çıkmadı.

Adsız dedi ki...

Güvenli internet uyarısı geliyor ya yardım edin, başka siteden olmuyo muuu??

Nevzer Karaman on 21 Haziran 2012 12:56 dedi ki...

madem yaptın bizede anlat bayan becerikli

Adsız dedi ki...

bir şey sorcam ama lütfen yapan varsa cvplasın yada kullancı asım lesya lütfen defterime yazsın şu 5 yeni hediye bedavası varya ceket fln war krem rengi onu yapan warsa lütfen allah rızası için yazsın paylaşsın size minnettar kalırım).:)
sayGILarımla:)

Adsız dedi ki...

oldu

Adsız dedi ki...

benim adımda ceren

Adsız dedi ki...

olduuu

Adsız dedi ki...

nasıl yaptınız anlatın lütfennn elif77yazar

Adsız dedi ki...

yha madem yapmayı biliyosun anlat bize kızımın adı ranki bu arada

Adsız dedi ki...

nolursunuz o ceket çok güzel yaptıysanız söyleyin ...

Adsız dedi ki...

bana geldi hepsi harika inamnayan seyma2334 adresine baksınn admine çok teşekkürler .))

Adsız dedi ki...

kızlar oluyo

cansu dedi ki...

form yok form falan gelmiyo

Adsız dedi ki...

Mallar benim ki oldu

Adsız dedi ki...

benimki eror verdi :d

Adsız dedi ki...

ARKADASLAR. BENI DINLEYIN. BENIM BULDUĞUM BIR HILE VAR. HERGÜN STARDOLL A GİRDİĞİNİZDE SÜPRİZ KUTU ÇIKIYOR. ANCAK EN DEĞERLİ OLANI ACMAK İSTİYORUZ. BUNUN İÇİN SALLAMA BI KUTUYU ACIN. SONRA DIĞER KUTULARIN İÇİNDE NE OLDUĞUNU GÖSTERECEK. EN DEĞERLI OAN KUTUYU AKLINIZDA TUTUN. AMA O ŞEKILDE BIRAKIN. KUTULAR KALSIN EKRANDA. SONRA YAN TARAFA YENI SEKME ACIP STARDOLL A GİRİN. SAYFA ACILIR AÇILMAZ YAN İLK ACTIINIZI KAPATIN YİNE KUTULAR GELECEK. EN DEĞERLİ OLAN KUTUYU SECIN.SONRA YINE AYNI SEKILDE SEKME ACIP AYNI İŞLEMI BIRKAÇ DEFA UYGULAYIN. DAHA SONRA HESABINIZDAN CIKIŞ YAPIN VE HEMEN TEKRAR GİRİN. BN 3 STARDOLLARI ALMAK İÇİN YAPIM VE OLDU . DENEMELISINZ. HER YAPMAMDA İŞE YARIYOR. HERGÜN YAPABILIRSINIZ .

Yorum Gönder

 

Stardoll Bedavaları I Haberleri | Hileleri | 2014 Copyright © 2012 Stardoll Bedavaları ve Stardoll Hileleri
www2.stardollbedavalari.gen.tr